رویدادها آرشیو خبر ها
پاسخ آنیلی به شکایت k‐League از یوونتوس

پاسخ آنیلی به شکایت k‐League از یوونتوس

 

در پی شکایت مسئولان K‐League از یوونتوس به دلیل بازی نکردن کریستیانو رونالدو در دیدار دوستانه هفته گذشته در سئول، آندره‌ا آنیلی رئیس باشگاه یوونتوس در نامه‌ای به مسئولان K‐League طرح شکایت آنها را غیرمنطقی دانست و آن را رد کرد. طبق قرارداد منعقده بین یوونتوس و K‐League باید کریستیانو رونالدو حداقل 45 دقیقه در زمین بازی می‌کرد اما او به دلیل «خستگی عضلانی» از حضور در زمین بازی منع شد. در همین رابطه و به دنبال شکایت از باشگاه یوونتوس برای نقض مفاد قرارداد، آنیلی در این نامه عنوان کرده است:

 

تمام بازیکنان حاضر در کره‌جنوبی در زمین بازی حاضر شدند به جز یک نفر؛ کریستیانو رونالدو! او به توصیه کادر پزشکی و به دلیل خستگی عضلانی می‌بایست استراحت می‌کرد و دلیل این موضوع نیز حضور او در بازی مقابل اینتر بود که فقط 48 ساعت از انجام آن در شهر نانجینگ چین می‌گذشت. من اتهام K‐League مبنی بر رفتار غیرمسئولانه و بی‌توجهی به طرفداران را که همیشه برای ما جایگاه ویژه‌ای دارند رد می‌کنم. چرا که هیچ‌کس در یوونتوس قصد بی‌احترامی به K‐League، فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی یا فوتبال آسیا را نداشته است.

 

آنیلی همچنین با انتقاد از پروسه طولانی و با تأخیر شروع بازی در ورزشگاه سئول و معطلی دو ساعته بازیکنان در خروج از فرودگاه و سپس شروع با تأخیر 15 دقیقه‌ای بازی را غیرحرفه‌ای دانست و یادآور شد:

 

یوونتوس ساعت 16:30 دقیقه به هتل رسید و هیچ زمانی برای استراحت یا تمریناتی که به طور معمول قبل از بازی انجام می‌شود را نداشت. همچنین هیچ‌گونه اسکورت پلیسی نیز برای اتوبوس یوونتوس در نظر گرفته نشده بود. ترافیک مسیر فرودگاه به هتل واقعاً زیاد بود و همین موضوع باعث شد اتوبوس حامل اعضای تیم یوونتوس تقریباً دو ساعت از برنامه خود عقب بیافتند؛ اتفاقی که در هیچ‌یک از سفرهای پیشین ما به کشورهای مختلف دنیا اتفاق نیفتاده بود.

 

گفتنی است با وجود ادله مطرح شده از سوی آنیلی در این نامه، مسئولان K League همچنان از موضع خود کوتاه نیامده‌اند و معتقدند مسئله اصلی شکایت آنها عدم حضور رونالدو در زمین بازی بوده و در توضیحات آنیلی هیچ توجیهی برای این موضوع و یا حتی عذرخواهی دیده نمی‌شود و بهانه‌های یوونتوس برای این اتفاق از نظر آنها مأیوس‌کننده بوده است.

 


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
ساغر واحد
ساغر واحد«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: